Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2016

Εκκρεμές εφήμερο ❄👑


"Κι αυτό το κρύο της χειμωνιάς
Πόσο δεν μου αρέσει
Δεν μου αρέσει η παγωνιά
Όχι το κρύο φυσικά...
Κι αυτή η ησυχία της νυχτιάς
Πόσο δεν μου αρέσει
Δεν μου αρέσει η σιωπή
Όχι η ησυχία φυσικά...
Σ' αυτήν ενδιάμεσα την απελπισία
να διαφοροποιήσω το αληθινό
από το παρανοϊκό
Το πλανεμένο αδίκημά μου συμπονώ
Που ταλαντεύομαι στην αμφιβολία
του ίδιου με του παρόμοιου.
Κι η συμφορά αυτή
με ενοχλεί τόσο 
που υποκύπτω και να μην την αποβάλλω.
Μα όπως και να ορίζεται αυτή η αντιδικία 
Εκεί που αρχίζω να ψιλοαποφασίζω 
τη μεριά που θα σταθεί το εκκρεμές
Εκεί που στέκεται και μένει
Εκεί που βιώνω τη σιγουριά του
Και γίνομαι ανασφαλής που επέλεξα την πλευρά του
Εκεί είναι..... 
που γέρνει από την άλλη η τραμπάλα του...
Μαθεύτηκε πως...
κανείς δεν διάλεξε τη μοίρα του με απαιτήσεις
Όσο αντιστέκεσαι απλώς κοντράρεις το αναμενόμενο
Αφήνεσαι λοιπόν στο εκκρεμές 
Και σε τραβολογάει μονάχο του 
Μη σου γίνει συνήθεια το εφήμερο πόστο του
Ίσως βρεθεί από τη μια στη άλλη απότομα 
Ο δικός του διχασμός για τα δικά σου ζωής μαθήματα....."

Υρμηλίδα - Εκκρεμές εφήμερο
#trusttheprocess
❄👑

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου