Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016

Κυνηγητό αντοχής ❄💎

"Να τα πω...
Μα δεν μ 'αρέσει άλλο να τα λέω
Δεν τα συζητάει η ομιλία μου 
Τα επαναλαμβάνει όμως η συμπεριφορά μου 
Δεν συμβαδίζει το τωρινό φρέσκο συναίσθημα μου
με τα γραπτά μου λόγια. 
Μα θα με αιτιολογήσω
Αφού θέλω να ικανοποιήσω 
Κάθε ανάγκη μου για ξεκαθάρισμα 
Απόδειξη να προφέρω στη μιλιά μου
Πως δεν φοβάμαι τις λέξεις
που μου ψιθυρίζει να φωνάξω στα γραπτά μου 
Ανάσα διεκδικώ από τον στεναγμό μου 
Πως δεν φοβάμαι να εκθέσω 
περασμένα λαχανιάσματα τρεχαλητού απ' το παράλογο
Κάθε παλαβωμάρα 
Που στον καθένα ερχόταν  
Μου έφερε πολύ κυνηγητό 
Πώς να διαχειριστείς τους απελπισμένους...;
Τώρα μου φαίνεται αστείο
Μα τότε...
Έπρεπε να τρέξω..
Και πολυ δυνατά μάλιστα. ..
Να τρέξω από τα πάντα 
Ακόμη κι αν έτρεχα και από όσα δεν χρειαζόταν.
Αυτό το τρέξιμο με κούρασε θυμάμαι 
Μα μου γύμνασε τη δύναμη 
Και βρήκα αντοχή ιδιαίτερη να προχωρήσω..."

Κυνηγητό αντοχής - Υρμηλίδα ❄💎
#ru"Να τα πω...
Μα δεν μ 'αρέσει άλλο να τα λέω
Δεν τα συζητάει η ομιλία μου 
Τα επαναλαμβάνει όμως η συμπεριφορά μου 
Δεν συμβαδίζει το τωρινό φρέσκο συναίσθημα μου
με τα γραπτά μου λόγια. 
Μα θα με αιτιολογήσω
Αφού θέλω να ικανοποιήσω 
Κάθε ανάγκη μου για ξεκαθάρισμα 
Απόδειξη να προφέρω στη μιλιά μου
Πως δεν φοβάμαι τις λέξεις
που μου ψιθυρίζει να φωνάξω στα γραπτά μου 
Ανάσα διεκδικώ από τον στεναγμό μου 
Πως δεν φοβάμαι να εκθέσω 
περασμένα λαχανιάσματα τρεχαλητού απ' το παράλογο
Κάθε παλαβωμάρα 
Που στον καθένα ερχόταν  
Μου έφερε πολύ κυνηγητό 
Πώς να διαχειριστείς τους απελπισμένους...;
Τώρα μου φαίνεται αστείο
Μα τότε...
Έπρεπε να τρέξω..
Και πολυ δυνατά μάλιστα. ..
Να τρέξω από τα πάντα 
Ακόμη κι αν έτρεχα και από όσα δεν χρειαζόταν.
Αυτό το τρέξιμο με κούρασε θυμάμαι 
Μα μου γύμνασε τη δύναμη 
Και βρήκα αντοχή ιδιαίτερη να προχωρήσω..."

Κυνηγητό αντοχής - Υρμηλίδα ❄💎
#run

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου