Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2016

Πεισμονή Ειρηνική - Ο καλεσμένος ( απόσπασμα ) 🌈 ❄


"Είχα πεισμώσει για ειρήνη 
Μα το πείσμα το ειρηνικό μου 
Αγανάκτησε μπροστά στο εγωιστικό σου πείσμα ...
Ειρηνική θέλω να είμαι 
Και με θυμώνεις, με αλλάζεις 
Γιατί με απελπίζει η αμέλεια σου...
Αν θέλω να συνεχίσω ειρηνική 
Οφείλω να σεβαστώ την εγωπάθειά σου...
Δεν έχω λόγο να σου θεραπεύσω    
τη στενοκεφαλιά του εγωισμού σου...
Δεν έχω δουλειά στης ζωής σου 
τα πιόνια συμβουλές να δίνω
Να κουνώ τον βασιλιά 
Και τη βασίλισσα 
Για να σώσω την παρτίδα σου...
Μα δεν μου ζήτησες σωτηρία 
Ούτε φάνηκε να θέλεις την ευχή μου 
Ούτε μετάνοια ζήτησες 
Μα εγώ συγχώρεσα εσένα...
Και παρ ' το χρόνο σου 
Μα όχι εκείνον του μυαλού μου...

Ας μην έρθεις...
Που δεν θα ερχόσουν..."

Πεισμονή Ειρηνική - Ο καλεσμένος ( απόσπασμα )
🌈❄"Είχα πεισμώσει για ειρήνη 
Μα το πείσμα το ειρηνικό μου 
Αγανάκτησε μπροστά στο εγωιστικό σου πείσμα ...
Ειρηνική θέλω να είμαι 
Και με θυμώνεις, με αλλάζεις 
Γιατί με απελπίζει η αμέλεια σου...
Αν θέλω να συνεχίσω ειρηνική 
Οφείλω να σεβαστώ την εγωπάθειά σου...
Δεν έχω λόγο να σου θεραπεύσω    
τη στενοκεφαλιά του εγωισμού σου...
Δεν έχω δουλειά στης ζωής σου 
τα πιόνια συμβουλές να δίνω
Να κουνώ τον βασιλιά 
Και τη βασίλισσα 
Για να σώσω την παρτίδα σου...
Μα δεν μου ζήτησες σωτηρία 
Ούτε φάνηκε να θέλεις την ευχή μου 
Ούτε μετάνοια ζήτησες 
Μα εγώ συγχώρεσα εσένα...
Και παρ ' το χρόνο σου 
Μα όχι εκείνον του μυαλού μου...

Ας μην έρθεις...
Που δεν θα ερχόσουν..."

Πεισμονή Ειρηνική - Ο καλεσμένος ( απόσπασμα )
🌈❄

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου