Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016

Στέμμα, αυτό το σημαντικό. .... - Ο καλεσμένος ( απόσπασμα ) 🍂 🍃


"Ας μην έρθεις...
Που δεν θα ερχόσουν....
Δεν θα ερχόσουν καθόλου.....
Θα το είχες κάνει να συμβεί αν ήταν. ......
Ευκαιρίες βρεθήκαν....
Μα τις απέρριψες μιά προς μιά
Και είπα.....
Τελευταία ευκαιρία να προκαλέσω....
Ας σε καλέσω μοναχή μου...
Κι ούτε που φάνηκες ....
Κι ούτε πειράζει ......
Ξεπέρασα έτσι το υπεριδεώδες σου ανάστημα 
Είδα την πτώση σου μπροστά μου 
Και το στέμμα να 'χει πέσει μαζί σου 
Εξάλλου.....
Δεν εφάρμοσε πότε καλά το στέμμα που είχα βάλει στην κορυφή σου.....
Ήταν πάντα τόσο μεγάλο όσο η αγάπη μου.....
Μα δεν έστεκε σωστά στη στενοκεφαλιά σου.
Γιατί σκυμμένο το κεφάλι σου βαδίζεις μπροστά μου.
Μόνο που αν το είχα καταλάβει εξαρχής 
Θα γλυτώνα διαμάντια να είχαν φύγει....
Θα έσωζα το μισό να μην θρυβόταν....
Και τόσα χρόνια προβληματιζόμουν
Γιατί δεν έστεκε το ενδιαφέρον μου για 'σένα 
Μόνος το στέμμα έριχνες εντέλει 
Και το σέβομαι αυτό....  πια......
Αφού.......
Δεν θες να είσαι κάποιος σπουδαίος στα μάτια μου 
Ας είσαι κάποιος απλοϊκός.....
Το στέμμα χάρισέ το,
σε αυτόν που θα σε συγκινήσει για τη δική μου απουσία...
Μπορείς άνετα 
Και να την εξαγοράσεις την απουσία μου
Κοστίζει πολλά. ... 
Μα πιο πολύ μου κόστισε. ....
Η λάθος εκτίμηση που σου 'χα........"

Στέμμα, αυτό το σημαντικό. .... - Ο καλεσμένος ( απόσπασμα ) 👑

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου