Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016

Ο αποκαλεσμένος 🎀


"Καλεσμένε μου,

Σου τα 'πα...

Κι ας κοιτάζω το χαρτί αντί για 'σένα.

Αν κοίταζα εσένα 

Δεν θα έγραφα το χαρτί 

Θα έγραφα εσένα.

Θα είχα χαρτί κενό 

Ή εσένα αγνώριστο 

Θα σε άφηνα αδιάφορο ή γραπτό.

Έκανα την επιλογή μου

Το για όλους χαοτικό 

Μα για 'μένα λυτρωτικό

Σε μετέφερα στο χαρτί μου 

Προσεκτικά... με στυλό... 

Στο δικό μου ατοπάχρονο

Σε έφτιαξα κείμενο υπαρκτό 

Στον υλικό κόσμο δημόσιο έγγραφο 

Υλικό που μπορώ να χειριστώ....

Έτσι σε διαχειρίστηκα λοιπόν 

Έτσι σε αντιμετώπισα 

Έτσι ξεφόρτωσα τα αφόρητα 

Είτε σε ξεφορτώθηκα.....

Να 'ναι άραγε τόσο απλό

Στον κόσμο τον καθημερινό  

Να αντιγράψει το ομιλητικό απ 'το γραπτό...

Ταράζει το ομιλητικό συνήθως πληγή βαθιά 

Το γραπτό την προσοχή δεν αποσπά

Μπορεί εύκολα να σκιστεί 

Να πούμε πως δεν συνέβαινε ποτέ πληγή.

Έλα όμως που γράφεται πάλι 

Τολμά το γραπτό το σημάδι να γιάνει 

Ότι η ομιλία δεν κατάφερε να κάνει 

Κι αν ολόκληρο κατεβατό δημιούργησε η χαρακιά 

Αξίζει το κοπιαστικό παραμιλητό

Να ξορκιστεί μιας φλυαρίας η άπνοια λησμονιάς.

Η χαρακιά σαν ευθεία γραμμή 

Αρχίζει τη διαγραφή

Μου διάγνωσε πλάνη

Απ' τη λίστα καλεσμένων μου αποφάσισε να σε βγάλει

Μου είπε 

Πως με καμιά σου μεταμόρφωση δεν θα ασχοληθείς

Πως να πάψω να είμαι μαζί σου αφελής 

Δεν το ήξερα από την αρχή 

Θα συνεχίσω όμως να το ξέρω 

Αναγκάστηκα να συνέλθω 

Δεν ανέχομαι αιτιολογία ιεραρχίας 

Λοιπόν....

Κανένας λόγος παρουσίας

Δεν το επιτρέπει η εγκοπή 

Μου το απαγόρεψε κι η πληγή 

Έκρινα τα λόγια σου σκληρά

Απελπισμένες τις πράξεις σου 

Με απογοήτευσε η στάση σου 

Δεν αρμόζει η ιδεολογία σου στη δική μου 

Με όλη μου την αγάπη παρακαλείσαι 

Καλεσμένος μου να μην αποκαλείσαι 

Δεν προβλέπεται να 'ρθεις 

Στην ειρήνη μου δεν μπορείς να ανταποκριθείς..."


Ο αποκαλεσμένος - Υρμηλίδα ❄ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου